BIBLIOTEKA GIMNAZJUM NR 3 W ŚWIDNIKU | |||
|
|
"DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI" - 18.11.2011r. Tradycyjnie już włączyliśmy się w obchody Międzynarodowego Dnia Życzliwości i Pozdrowień obchodzonego 21 listopada. Wiadomo, że życzliwym należy być zawsze i wszędzie, ale w okolicach drugiej połowy listopada ogarnia nas wszystkich "życzliwe szaleństwo" W tym roku wspólnie z Samorządem pod opieką pani Agnieszki Rakuzy-Wójcik i biblioteką Szkoły Podstawowej nr 5 zorganizowałyśmy imprezę dla klas trzecich Szkoły Podstawowej. Samorząd uczniowski wystawił przedstawienie kukiełkowe dotyczące dobrych manier. Główną "rolę" odegrały tu łyżeczki, które "ubrała" w kolorowe sukienki lub eleganckie spodnie pani Iza ;)
Pod czujnym okiem pań bibliotekarek ze Szkoły Podstawowej - pani Danuty Jastrzębskiej i Justyny Kuśmierczyk - uczniowie Szkoły Podstawowej przygotowali plakaty dotyczące Dnia Życzliwości i ułożyli krótkie hasło lub rymowankę promujące ten dzień. Uczniowie gimnazjum przedstawili część artystyczną, a następnie pani Ula zaprosiła uczniów klas 3 do udziału w grze planszowej "Mistrz Dobrych Manier". Gra rozgrywała się na przygotowanej wcześniej przez panie bibliotekarki planszy składającej się z 36 elementów o początku start i zakończeniu meta. Wyłonieni z klas kapitanowie drużyn „wcielili się” w pionki do gry i ustawili na starcie planszy. Drużyny rzucały kostką do gry, a prowadzący czytali pytania dotyczące znajomości dobrych manier, na które odpowiadała zapytana drużyna. Po poprawnej odpowiedzi „pionek” przesuwał się do przodu o odpowiednią ilość wylosowanych oczek na kostce. Klasy dzielnie dopingowały swoim drużynom. Najszybciej do mety dotarli uczniowie klasy 3d i to oni otrzymali tytuł "Mistrza Dobrych Manier", a od Samorządu Uczniowskiego słodki upominek. Mistrzowie i Wicemistrzowie Dobrych Manier otrzymali zasłużone dyplomy i gromkie brawa, a gimnazjaliści wszystkim uczestnikom imprezy rozdawali "życzliwe karteczki" Pamiętajmy! Zawsze warto być życzliwym i mieć uśmiech dla innych! Do następnego roku! | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Link |