^Powrót na górę
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Zespół wychowania fizycznego

Test sprawnosci fizycznej

Cel przeprowadzenia prób sprawnosci fizycznej:

•  Zdiagnozowanie poziomu sprawnosci fizycznej wsród uczniów Gimnazjum nr 3

•  Rozbudzenie u uczniów zainteresowania własnym rozwojem i sprawnoscią fizyczną

•  Wdrażanie do samodoskonalenia się w zakresie sprawności fizycznej

CECHA

PRÓBA

Szybkość

Bieg w miejscu przez 10 sek. z wysokim unoszeniem kolan i klasnięciem pod uniesioną nogą

Siła

•  Siła mięsni brzucha - ilosć skłonów wykonanych w czasie 30 sek.

•  Siła ramion i obręczy barkowej - "pompki"

Moc

Skok w dal z miejsca

Sposób przeprowadzenia prób:

Szybkość

Na sygnał uczeń wykonuje szybki bieg w miejscu w ciągu 10 sekund. Wysoko unosi kolana z jednoczesnym klaśnięciem pod uniesiona nogą. Liczy się suma klaśnięć.

Siła ramion i obręczy barkowej (pompki)

Pozycja wyjściowa podpór przodem. Uczeń wykonuje w dowolnym czasie jak największą liczbę ugięć i wyprostów ramion w podporze. Wykonując „pompki” uczeń powinien trzymać tułów wyprostowany (nie powinien być w żadnym miejscu załamany.

Siła mięśni brzucha

Pozycja wyjściowa leżenie tyłem (NN ugięte w stawach kolanowych pod kątem 90 o stopy rozstawione na odległość około 30 cm). Ręce splecione na karku. Na sygnał uczeń wykonuje skłony T w przód z leżenia tyłem dotykając łokciami do kolan. Próbę wykonuje się na czas w ciągu 30 sekund. Liczy się ilość wykonanych skłonów.

Moc - skok w dal z miejsca.

Uczeń staje w małym rozkroku przed linią a następnie z półprzysiadu z równoczesnym zamachem ramion wykonuje skok w dal odbijając się obunóż. Z trzech wykonanych prób zapisujemy najdłuższy skok.

 

Pobierz cały opis testu

Pobierz program do liczenia testu

 

Licznik odwiedzin

546015
Dzisiaj
Wczoraj
W tym tygodniu
W minionym tygodniu
W tym miesiącu
W minionym miesiącu
Wszystkie wizyty razem
186104
3949
190262
354140
193649
7366
546015

Your IP: 54.224.43.96
Server Time: 2017-10-18 13:12:20
Copyright © 2014 Gimnazjum nr 3 Świdnik